esnek

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Urban Decay Naked Smoky Palet

Urban Decay Naked Smoky

Tanıtıyor olduğum far paleti Naked Smoky pigment bakımından sorunsuz diyebilirim. Renkler harika ve renklerini oldukça güzel veriyor. Palette mat ve saten tonlardan ışıltılı tonlara yolculuk yapmak isteyenler için 12 renk mevcut.12 farın 3'ü önceki paletler de en çok istenen tonlar, 9'uyla hiç tanışmadınız. Her ne kadar smoky makyaj benim gözlerime çok uygun olmasa da kullanışlı buldum. Hele ki dumanlı göz makyajı sevenlerdenseniz bu palet kesinlikle sizlik.
Günlük makyajımda kullanabileceğim renklerde fazlasıyla var. Çok sağlam, şık ve metal bir kutusu var. Fiyatına göre kalitesinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum. (içinde 12 tane far olduğunu unutmayın lütfen) Tanesi 15 tl bile değil.

Urban Decay Naked Smoky

Biraz tozutma dışında kullanışlı bir palet. Sephoralarda satılan far paletine 169 TL. ye sahip olabilirsiniz. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

Görüşmek üzere.
Sevgiler,

2 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geldim ve takibe aldım takip edersen sevinirim ^^ http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil