esnek

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Elidor Doğanın Enerjisi

Elidor Doğanın Enerjisi


Yazın en kötü etkisi saçların üzerinde oluyor sanırım. Ama yine de sıcaktan, bitmeyen gündüzlerden çok memnunum. Güneşin enerjisini içimde hissederken, neden Doğanın enerjisini içimde hissetmeyeyim ki dedim Elidor Doğanın Enerjisi serisini kullanmaya başladım.
Güzel görünmek her kadın için çok önemli. Güzelliğin ilk adımı saçlardan başlar. Eğer saçlarım güzelse, o gün bende kendimi harika hissediyorum. Gelelim Elidor'un yeni çıkardığı seriye.Seri iki çeşitten oluşuyor.

1-Ginseng Kökü bulunan Canlı ve Dirençli Saçlar Serisi
2-Angelica Kökü bulunan Kırılmalara Karşı Dayanıklı ve Güçlü Saç Uçları Serisi

Elidor Doğanın Enerjisi


1-Ginseng Kökü bulunan Canlı ve Dirençli Saçlar Serisi
Bu serinin amacı, saçları hem yıpranmaya karşı koruyor hem de 5 kat daha fazla canlılık kazandırıyor. Şampuan, saç kremi, express bakım spreyi ve 7/24 şekillendirici bakım kremi var. Benim favorim express bakım spreyi oldu.Hoş tınılara sahip bi kokusu var. Eğer saçlarınız kimyasal işleme maruz kaldıysa, nemini yitirip cılız cılız duruyorsa bu seri sizin için biçilmiş kaftan.



Elidor Doğanın Enerjisi
2-Angelica Kökü bulunan Kırılmalara Karşı Dayanıklı ve Güçlü Saç Uçları Serisi
Bu seri ise saç derisindeki sebum florasını düzenlerken, saç dökülmelerinin önüne geçiyor. Saç uçlarını besliyor. Şampuan, saç kremi, express bakım spreyi ve saç kremi var. Eğer saç uçlarınız yıpranmış, dökülme sorunlarınız varsa deneyin.

Herşey fiyat etiketinde ibaret değilmiş dedirtti bana. Şans verip deneyin.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder