esnek

13 Temmuz 2015 Pazartesi

The Body Shop Vanilla Eau de Toilette

The Body Shop Vanilla Eau de Toilette
Koku konusunda hassasiyetim çok fazla. 
Vanilya kokusuna bayıldığımdan mütevellit bu parfümü indirimlerde stokluyorum. Çok güzel ve sıcak bir koku.

İlk notalar meyve, orta notalarda ise çiçek, son notada vanilya hakim. Amabalaj değişmeden önceki hali :    



The Body Shop Vanilla Eau de Toilette


Kokuyu sıktığımda buram buram kurabiye kokuyorum. Buram buram derken beyaz tenli olduğumu dikkate alın lütfen. Normalde orta kalıcılıkta olan bu koku vanilyanın her halini seven bana ağır gelmiyor. Fakat çoğu insanında kabusu olabiliyor. Bu nedenle kokuyu mutlaka denemenizi öneririm. Zaten The Body Shop tester konusunda sınırsız.   

Sevgiler, 

6 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim bana da uğrarsanız çok sevinirim .)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Memnuniyetle.. ☺️☺️ çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu takibe aldım sizde takip ederseniz sevinirim ^^ http://yesmyldrm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. vanilya konusunu sevmiyor değilim aslında ama bu parfüm çok ağır benim için. bir defa denemek için şalıma sıkmıştım. günlerce kalır mı bir parfümün kokusu. geçmedi, bitmedi. makineye attım, yıkadım hala kokusunu alabiliyordum. bir daha da yanından bile geçmedim. :))

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD evet haklısınız çok yoğun bir koku.

      Sil